INTERESNA DEJAVNOST |
VSEBINA |
MENTOR |
Klaviature |
Razvijanje ritmičnega in melodičnega posluha, igranje ljudskih in umetnih pesmi domačih in tujih avtorjev ter razvijanje tehnike igranja. |
Miran Antonin |
Otroški pevski zbor |
Petje ljudskih in umetnih pesmi, razvijanje melodičnega in ritmičnega posluha. |
Miran Antonin, Maruša Hribar |
Mladinski pevski zbor |
Petje in igranje ljudskih in umetnih pesmi, razvijanje melodičnega in ritmičnega posluha, igranje na Orffova glasbila, razvijanje muziciranja v skupini. |
Miran Antonin |
Glasbena skupina |
Petje in igranje v glasbeni skupini, razvijanje ritmičnega, melodičnega in harmonskega posluha, muziciranje v skupini. |
Miran Antonin |
Digitalna fotografija in film |
Snemanje različnih prireditev v CIRIUSU in izven njega, pregled in obdelava gradiva, prenos AV posnetkov na splet. |
Maja Poljanšek, Miran Antonin |
Zabavna matematika |
Seznanitev z zabavno in življenjsko uporabno matematiko ter utrjevanje in nadgradnja znanja naučenega pri pouku. |
Maja Poljanšek |
Prometni krožek |
Pridobivanje znanja o prometnih predpisih ter priprava na kolesarski izpit. |
Maja Poljanšek |
Tehniški krožek |
Pridobivanje izkušenj s področja lastnosti in obdelave različnih gradiv. |
Maja Poljanšek |
Ure pravljic in zgodb |
Poslušanje pravljic ter branje, petje in pripovedovanje zgodb – bogatenje besednega zaklada, spodbujanje interesa za prebiranje knjig in obiskovanje knjižnice. |
Mateja Perko |
Šolsko glasilo |
Zbiranje in urejanje prispevkov za šolsko glasilo Naše življenje. |
Uredniški odbor: Ditka Kobol, Anja Jeglič in Lota Kahne |
Angleščina
|
Učenci bodo pri interesni dejavnosti skozi igro, rajalne in gibalne aktivnosti, likovno in glasbeno ustvarjanje spoznavali tuji jezik. Naučili se bodo osnovnih prvin komunikacije z uporabo besedišča za vsakdanjo rabo. |
Simona Janežič |
Šolski parlament |
Pogovori o aktualnih temah se izvajajo v obliki demokratičnega dialoga v vseh šolah po Sloveniji. |
Simona Kukovec |
Montessori urice |
Učenci se bodo s pomočjo Montessori materialov seznanjali z različnimi vsebinami, ki jim bodo pomagale pri branju, pisanju, računanju in učenju. |
Tamara Gale Bešinsky |
Grafično oblikovanje |
Oblikovanje vidnih sporočil. |
Lota Kahne |
Mediacija |
Mediacija predstavlja način mirnega, konstruktivnega in odgovornega načina reševanja konfliktov in sporov med učenci. |
Isabelle Morel Bera |
Dvoransko balinanje |
Dvoransko balinanje je šport, h kateremu se najtežje gibalno ovirani enakovredno vključujejo in tekmujejo med seboj. Namenjeno je učencem od 5. razreda naprej. |
Irena Lamovec |
Šport v PPVIZ |
Priprave na MATP, SOS, Ljubljanski maraton in druga športna tekmovanja, na katera se vključujejo učenci PPVIZ. |
Sara Juretič |
Glasbena terapija |
Glasba kot komunikacijsko sredstvo pri otrocih s posebnimi potrebami. |
Zunanja izvajalka Jana Pavli Per |
Šolski pes v razredu |
Učenci s pomočjo kužka usvajajo, ponavljajo in utrjujejo znanje na nekoliko drugačen način, hkrati pa ob tem razvijajo empatijo, spoštovanje, sprejemanje, samokontrolo, pozornost in sodelovanje. Aktivnosti so namenjene učencem oddelkov PPVIZ. |
Albina Mljač in Sara Juretič z zunanjimi izvajalci – Ambasadorji nasmeha |
Terapija s psi |
Premagovanje strahu pred psi, sproščanje ter urjenje potrpežljivosti, koristno preživljanje prostega časa ob skrbi za živali. |
Alenka Grad, Marija Cek ter Sandra Osolnik in zunanjim izvajalci – Slovensko društvo za terapijo s pomočjo živali – Ambasadorji nasmeha |
Šah |
Učenje osnovnih prvin šaha, napredne igre, udeležba na meddomskih šahovskih tekmovanjih. |
Marta Lavrič Tomšič in zunanji izvajalec Franc Poglajen |
Namizni tenis |
Učenje igranja namiznega tenisa in udeležba na internih in drugih tekmovanjih. |
Sandi Mavrič in zunanji izvajalec |
Socialno in čustveno učenje |
Socialno in čustveno učenje je proces, s katerim učenci usvajajo potrebne spretnosti za razvijanje empatije, obvladovanje čustev, vzdrževanje zdravih medsebojnih odnosov in sprejemanje odgovornih odločitev. |
Razredniki in vzgojitelji (Nataša Petrović in Natalija Cerar; Uršula Bukovec in Sandi Mavrič; Miran Antonin/Maja Poljanšek in Špela Šimenc; Sara Juretič in Urška Ambrožič Potočnik) |
Kavarna Orion |
Učenci višjih stopenj PPVIZ preko interesne dejavnosti Kavarna Orion pridobivajo in ohranjajo gibalne, socialno-komunikacijske veščine in delovne kompetence. Z vključenostjo v sodelovanje in prevzemanje vlog (natakar, kuhar) se v kavarni pripravljajo na občasno ali trajno, prilagojeno in vodeno zaposlitev. |
Matejka Zagožen, Ana Trtnik, Maruša Hribar, Vesna Petkovšek in Irma Golob |


