INTERESNA DEJAVNOST |
VSEBINA |
MENTOR |
KLAVIATURE |
Razvijanje ritmičnega in melodičnega posluha, igranje ljudskih in umetnih pesmi domačih in tujih avtorjev ter razvijanje tehnike igranja. |
Miran Antonin |
OTROŠKI PEVSKI ZBOR |
Petje ljudskih in umetnih pesmi, razvijanje melodičnega in ritmičnega posluha. |
Miran Antonin |
MLADINSKI PEVSKI ZBOR |
Petje in igranje ljudskih in umetnih pesmi, razvijanje melodičnega in ritmičnega posluha, igranje na Orffova glasbila, razvijanje muziciranja v skupini. |
Miran Antonin |
GLASBENA SKUPINA |
Petje in igranje v glasbeni skupini, razvijanje ritmičnega, melodičnega in harmonskega, muziciranje v skupini. |
Miran Antonin |
DIGITALNA FOTOGRAFIJA IN FILM |
Snemanje različnih prireditev v Centru in izven, pregled in obdelava gradiva, prenos AV posnetkov na splet. |
Maja Poljanšek, Miran Antonin |
ZABAVNA MATEMATIKA |
Seznanitev z zabavno in življenjsko uporabno matematiko ter utrjevanje in nadgradnja znanja naučenega pri pouku. |
Maja Poljanšek |
PROMETNI KROŽEK |
Pridobivanje znanja o prometnih predpisih ter priprava na kolesarski izpit. |
Maja Poljanšek |
TEHNIŠKI KROŽEK |
Pridobivanje izkušenj s področja lastnosti in obdelave različnih gradiv. |
Maja Poljanšek |
URE PRAVLJIC IN ZGODB |
Poslušanje pravljic ter branje, petje in pripovedovanje zgodb – bogatenje besednega zaklada, spodbujanje interesa za prebiranje knjig in obiskovanje knjižnice. |
Mateja Perko |
ŠOLSKO GLASILO |
Pisanje, zbiranje in urejanje prispevkov za šolsko glasilo Naše življenje. |
Ksenija Jesenik Lužovec, Lota Kahne, Simona Kukovec, Eva Benedičič, Nina Grobelšek, Simona Janežič, Nataša Petrović, Tamara Gale Bešinsky |
ANGLEŠČINA
|
Učenci bodo pri interesni dejavnosti skozi igro, rajalne in gibalne aktivnosti, likovno in glasbeno ustvarjanje spoznavali tuji jezik. Naučili se bodo osnovnih prvin komunikacije z uporabo besedišča za vsakdanjo rabo. |
Simona Janežič |
MONTESSORI URICE |
Učenci se bodo s pomočjo montessori materialov seznanjali z različnimi vsebinami, ki jim bodo pomagala pri branju, pisanju, računanju in učenju. |
Tamara Gale Bešinsky |
ŠOLSKI PARLAMENT |
Pogovori o aktualnih temah se izvajajo v obliki demokratičnega dialoga v vseh šolah po Sloveniji. |
Simona Kukovec |
UČENJE UČENJA |
Razvijanje veščin in spretnosti za samostojno učenje učencev 1. in 2. triletja EIS. |
Simona Kukovec |
RAČUNALNIŠKO OPISMENJEVANJE |
Razvijanje digitalnih kompetenc z uporabo računalnikov in tablic za učence 1. triletja NIS |
Andra Goršič |
GRAFIČNO OBLIKOVANJE |
Oblikovanje vidnih sporočil, mentorstvo učencem likovnih del za glasilo OŠ Naše življenje. |
Lota Kahne |
MEDIACIJA |
Mediacija predstavlja način mirnega, konstruktivnega in odgovornega načina reševanja konfliktov in sporov med učenci. |
Isabelle Morel Bera |
DVORANSKO BALINANJE |
Dvoransko balinanje je šport, h kateremu se najtežje gibalno ovirani enakovredno vključujejo in tekmujejo med seboj. Namenjeno je učencem od 5. razreda dalje, ki izkazujejo interes. |
Irena Lamovec |


