SVETOVANJE

Otroci s posebnimi potrebami potrebujejo posebno razumevanje v vzgojno-izobraževalnem procesu. Trudimo se, da bi šole in starši razumeli specifične značilnosti in izobraževalne potrebe teh otrok, da bi znali zanje izbrati ustrezne strategije poučevanja in učne pripomočke ter predvsem, da gradimo dobro timsko sodelovanje in odnose na relaciji otrok – šola – družina.

Šolam svetujemo

  • pri sestavi individualiziranih vzgojno-izobraževalnih programov,
  • glede potrebnih prilagoditev pri izvajanju vzgojno-izobraževalnega procesa otrokovim specifičnim potrebam (prilagajanje metod in oblik dela, organizacije pouka, preverjanje in ocenjevanje znanja, izvajanje športne vzgoje, možnosti izvajanja dodatne strokovne pomoči, potrebnih individualnih strokovnih obravnav in drugo),
  • glede potrebnih prilagoditev okolja, delovnega oz. učnega mesta in pripomočkov,
  • glede organizacije dela spremljevalca za nudenje fizične pomoči.

Staršem svetujemo

  • o posebnostih otrokovega učnega procesa,
  • pri pridobivanju čim več znanja o otrokovih motnjah,
  • glede uporabe ortopedskih in učnih pripomočkov,
  • glede uveljavljanja pravic in pravnih določil s področja zakonodaje, vezane na osebe s posebnimi potrebami in
  • jim nudimo podporo pri vključevanju otroka v šolo.
(Skupno 46 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost