Delo s šolskimi psi predstavlja drugačen, svež, interaktiven pristop k vzgoji in učenju. Bogati šolsko kulturo in v slovenski šolski prostor vnaša novo dimenzijo. Mreža Šolski pes združuje vzgojno-izobraževalne ustanove, ki v svoje delo redno vključujejo delovanje šolskega psa. CIRIUS Kamnik je eden od pobudnikov tega povezovanja. Sooblikovali smo prvi slovenski Koncept vključevanja šolskega psa v vzgojno-izobraževalni proces. Vizija Mreže Šolski pes je skrbno načrtovano širjenje kakovostnega dela s šolskimi psi.
Irma Golob je ena od koordinatoric Mreže ŠOLSKI PES https://sites.google.com/view/mreza-solski-pes.
Mreža Šolski pes združuje vzgojno-izobraževalne ustanove, ki v svoje delo redno vključujejo delovanje šolskega psa. Delo s kužki v različnih vzgojno-izobraževalnih ustanovah je na straneh Mreže predstavljeno sistematično, dokumentirano in evalvirano. Omogoča vpogled v odlične prakse dela s šolskimi psi širom Slovenije.
Cilji delovanja Mreže Šolski pes so:
- Združiti učitelje in vodnike terapevtskih psov, ki že delajo v vzgoji in izobraževanju.
- Zbrati, urediti in dopolnjevati podatke o delu šolskih psov.
- Spodbujati člane k izmenjavi izkušenj.
- Omogočiti izkušnjo učenja s šolskim psom ustanovam in posameznikom, ki izpolnjujejo pogoje.
- Nuditi podporo posameznikom in ustanovam, ki se želijo priključiti Mreži.
- Širiti znanja o delu s šolskim psom.
- Informirati strokovno javnost.
Delo s terapevtskimi psi predstavlja drugačen, svež, interaktiven pristop k vzgoji in učenju. Bogati šolsko kulturo in vnaša v slovenski šolski prostor novo dimenzijo. Zato je vizija Mreže Šolski pes skrbno načrtovano širjenje kakovostnega dela s šolskimi psi. Želimo tudi, da bo delo s šolskimi psi formalno priznano s strani pristojnih ustanov.