mreža šolski pes

 

 

 

V CIRIUS Kamnik že osmo leto, vsako sredo, vstopa skozi šolska vrata terapevtski pes Alvin. Alvin s svojim veselim značajem razveseljuje učence in je odličen motivator. Njegova vodnica in učiteljica Irma Golob je ena izmed pobudnic povezovanja pedagoških delavcev, ki v svoje delo redno vključujejo psa. Skupaj s strokovnimi delavkami in v sodelovanju s strokovnjaki Zavoda RS za šolstvo je sooblikovala prvi slovenski Koncept vključevanja šolskega psa v vzgojno-izobraževalni proces. Dokument je rezultat večletnega dela s terapevtskimi psi v vzgoji in izobraževanju in tudi v okviru Inovacijskih projektov Zavoda RS za šolstvo ter je zasnovan v skladu s Konceptom odprtega učnega okolja.

 

Irma Golob je ena od koordinatoric  Mreže ŠOLSKI PES https://sites.google.com/view/mreza-solski-pes.  

 

Mreža Šolski pes združuje vzgojno-izobraževalne ustanove, ki v svoje delo redno vključujejo delovanje šolskega psa. Delo s kužki v različnih vzgojno-izobraževalnih ustanovah je na straneh Mreže predstavljeno sistematično, dokumentirano in evalvirano. Omogoča vpogled v odlične prakse dela s šolskimi psi širom Slovenije.

 

Delo s terapevtskimi psi predstavlja drugačen, svež, interaktiven pristop k vzgoji in učenju. Bogati šolsko kulturo in vnaša v slovenski šolski prostor novo dimenzijo. Zato je vizija Mreže Šolski pes skrbno načrtovano širjenje kakovostnega dela s šolskimi psi. Želimo tudi, da bo delo s šolskimi psi formalno priznano s strani pristojnih ustanov.

 

 

 

MREŽA ŠOLSKI PES

 

Šolsko leto 2019/2020

 

 

Vključitev šolskega psa v vzgojno-izobraževalni proces prinaša spodbudno učno okolje z visoko stopnjo motivacije, aktivno udeležbo otrok, predvsem pa razvoj otrok na spoznavni, čustveni in socialni ravni. Učenci s pomočjo kužka usvajajo, ponavljajo in utrjujejo znanje na nekoliko drugačen in zabaven način, hkrati pa ob tem razvijajo empatijo, spoštovanje, sprejemanje, samokontrolo, pozornost, sodelovanje in odličnost.

 

CIRIUS Kamnik sodeluje z Društvom za terapijo z živalmi Ambasadorji nasmeha in  je od vsega začetka vključen tudi v Mrežo šolski pes. Projekt Terapevtski pes v razredu bo potekal v Cirius Kamnik že osmo leto. Šolski pes Alvin se bo z učiteljico in vodnico terapevtskega psa, Irmo Golob, vsako sredo vključil v matični oddelek PPVIZ 4./5. in v oddelek PPVIZ 2./3. Letos se mu bosta pridružila dva nova terapevtska para društva Ambasadorji nasmeha. Jasna Poznič s psičko Cini se bo redno vključevala v oddelek PPVIZ 2./3./4. k učiteljici Sari Juretič, Marina Zupančič pa s psičko Mazo v oddelek 1./3. NIS k učiteljici Tamari Novak.

 

Pri vključevanju terapevtskega/šolskega psa v vzgojno-izobraževalno delo je izredno pomembno dobro timsko delo. Zagotoviti je potrebno dobre pogoje za njegovo delo, za varnost in dobro počutje vseh, ki so vključeni. Obiski bodo realizirani s pogojem, da se pes dobro počuti in je zdrav.